sobota, 8 października 2016

Ulubieńcy września :)


Hej! Jak tam w szkole? Czy tylko u mnie jest tak dużo nauki? Czasem nie wiem czego najpierw mam się nauczyć ahhh, ale za to wiem, że dam radę :) Ostatnio zrobiło się też zimno i taka pogoda sprawia, że szybciej zabieram się do nauki. Nie tracę czasu na wyglądanie przez okno i mówienie: "Jeju jak ładnie, a ja muszę się uczyć".

Postanowiłam, że w końcu pora coś napisać i dodać na bloga, więc dziś poczytajcie o moich ulubieńcach :)


Te dwa produkty z La Roshe Posay ratowały mnie wiele wiele razy. Są po prostu świetne. Pomagają w walce z trądzikiem jak mało, które kosmetyki, których używałam. Dodatkowo po stosowaniu tych preparatów zauważyłam, że mam mniej widoczne blizny potrądzikowe. Jedynym minusem jest to, że cena za te produkty jest trochę za wysoka. Normalnie kosztują ok.50 zł, ale ja je wyczaiłam na promocji w Super Pharm za 20 zł, więc różnica jest prawda? Na poczatku byłam przerażona tym, że nie starczą mi na za długo (na opakowaniu pisało, że starcza do 4 tygodni), ale mam je do tej pory, a kupiłam je na poczatku lipca :) Nie mam pojęcia czy ja tego tak mało używam, czy po prostu producent się pomylił i kosmetyki te są wydajne. Podsumuwując: Jeśli możecie sobie pozwolić na kupno tych kosmetyków i macie problem z trądzikiem to serdecznie Wam je polecam <3




Kolejny kosmetyk to płyn miceralny z Kolastyny. Dostać go można za ok.10 zł chyba w każdej drogerii. Ma według mnie boski zapach. Dobrze zmywa makijaż. Minusem tego produktu jest wydajność, a raczej jej brak :/


Nigdy jakoś nie dbałam o moje włosy, jedynie co z nimi robilam to myłam je i czesałam. Ostatnio jednak postanowiłam, że jak chcę, żeby jakoś wyglądały, to muszę o nie odpowiednio dbać. Pielęgnacje moich włosów zaczęłam od wsmarowywania w nie jedwabiu. Sprawia on, że wyglądają na zdrowsze. Produkt ten nadaje im blasku i swieżości.  Kupić go można za ok.5 zł.


To by było na tyle, jeśli chodzi o ulubieńców wrześniowych. Dajcie mi znać w komentarzach jakie są Wasi ulubieńcy :)

Papapa :*

24 komentarze:

  1. Ostatni produkt posiadamy i jesteśmy z niego mega zadowolone :) Ma super konsystencje i zapach :D I to w dodatku jest w super cenie! Jednak my go zakupiłyśmy za 20zł :/ Ehh :D Trafiłaś na niezłą okazję ;) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez używam Biosliku :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta piosenka od kiedy obejrzałam Suicide Squad caly czas gra mi w glowie ://

    kyaaff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rowniez, nie dbam o nie jakos specjalnie ale chyba najwyzsza pora zacząc! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wypróbuję ;)
    Zapraszam do mnie ( odpowiadam na wszystkie suby) ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję płyn miceralny :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi ulubieńcy! Na pewno te kosmetyki dla osób z trądzikiem się przydadzą :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kolastyny używam żelu do mycia twarzy - bardzo polecam ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o Effaclar Duo (+) i chyba będę musiała sobie go sprawic, bo mam ostatnio problemy z pryszczami. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie na razie malutko nauki, aż dziwne
    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na razie malutko nauki, aż dziwne
    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też dużo nauki, ale jakoś trzeba dać radę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię kosmetyków i tego całego fashion-świata, więc się nie wypowiem. Ale jeżeli piosenka na górze zalicza się do ulubieńców, to jestem na tak!

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mnie biosilk źle działał, bo po pewnym czasie zaczął wysuszać moje włosy
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi ulubieńcy, ja też lubię ten zestaw z la roche-posay
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też używam jedwabiu na włosy, jest świetny ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też używam tego olejku od dawna i jest świetny
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie mnie olśniłaś, bo uwielbiam tę piosenkę,słuchałam jej w radio i nie pamiętałam jak się nazywa, a tu proszę w Twoich ulubieńcach to czego szukałam! ♥ dzięki :*
    zainteresowałaś mnie tymi dwoma kosmetykami z la roche. dość drogie, ale trądzik mam, więc może się skuszę. śietną tę promocję złapałaś ;)
    jedwabiu czasem używam od połowy długości włosów przed wyjściem - momentalnie dodaje blasku i wygładza co mi się bardzo podoba ;)

    zapraszam na nowy post :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą piosenkę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń

~każdej osobie komentującej post bardzo dziękuję :*
~każdy komentarz, który będzie obraźliwy lub który będzie miał w treści przekleństwo usuwam