środa, 28 września 2016

Stylizacje na jesień :)


Hej! Jak pewnie już poczuliście zaczęła się na dobre jesień. Trochę mi smutno, że lato odeszło. Będzie mi brakować tych ciepłych dni, ubierania się w letnie ciuszki i robienia zdjęć cudownym zachodom słońca nad morzem.
Jesień zawsze kojarzy mi się z zimnem, ciepłymi ubraniami, ale też z pięknymi barwami za oknem <3 Mieszkam koło lasu i to naprawdę cudnie wygląda jak cały las jest zalany kolorami jesieni. 
Dziś przygotowałam dla Was posta ze stylizacjami na jesień. Pomyślałam, że taki wpis może się przydać dużej liczbie osób :) 

Znów muszę Was przeprosić, za mały rozmiar zdjęć, ale inaczej się nie da, jeśli chce ma być spoko jakość :/


















Mam nadzieję, że post okazał się przydatny :)

Papapa :*

24 komentarze:

  1. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę nosić te ogromne swetry i szale <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Od takich pięknych inspiracji od razu chce się typowej jesieni! :)

    slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te wszystkie stylizacji, uwielbiam taki jesienny klimat, ale też brakuje mi letnich dni :c


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stylizacje! ❤

    Zapraszam na nowy post!❤
    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam jesienne stylizacje :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inspirujące! 2 to zdecydowanie mój faworyt.

    http://giustinella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te styliazję :p tylko mi na jesień tak zimno ,że zamarzłabym tak ubrana :(
    mogłabyś u mnie poklikać ? marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! Dla mnei ejsień to przede wszystkim ciepłe, oversize'owe swetrzyska ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne stylizacje, takie w moim stylu ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam szale, szaliki i apaszki więc stylizacje, które wybrałaś bardzo przypadły mi do gustu :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje ;)
    Zapraszam do mnie https://sazanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, super post oraz blog. Obserwuję kochana!
    A u mnie nowy post http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/daily-makeup-routine.html
    Jesli chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacje według mnie jak najbardziej się przydały! już w tamtym roku byłam zakochana w tych koco-szalikach a tutaj nazbierałas świetnych inspiracji, kilka zapisałam sobie do folderu :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. wszytskie stylizacje w moim stylu, piekny karmelowy plaszcz poluje na taki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. No szkoda, że lato odeszło.. nie przepadam
    za zimnem :(
    Wszystkie stylizacje śliczne :D
    Jednak w oko wpadła mi ta 2 :D

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie jesienne stylizacje *.*
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę zainwestować w taki duży szal!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, powracam po przerwie!

    OdpowiedzUsuń
  20. super inspiracje! jesienią uwielbiam płaszcze i ciepłe swetry, ta pora roku też ma wiele plusów :).
    pozdrawiam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~każdej osobie komentującej post bardzo dziękuję :*
~każdy komentarz, który będzie obraźliwy lub który będzie miał w treści przekleństwo usuwam