niedziela, 18 września 2016

Recenzja książki "Maybe Someday"



Hej! W dzisiejszym poście napiszę Wam jakie wrażenie wywarła na mnie książka Colleen Hoover pdt. "Maybe Someday".

Była to druga pozycja napisana przez tą autorkę, którą udało mi się przeczytać. Pierwsza książka po, którą sięgnęłam (no może nie dosłownie, bo czytałam ją na telefonie) była "Hopeless". Podobała mi się bardzo, ale jednak MS skradło moje serce <3

"Maybe Someday" to książka o dziewczynie i chłopaku o imionach: Sydney i Ridge. On oferuje jej pomoc, gdy ta przeżywa najgorsze chwile w swoim życiu. Okazuje się, że najważniejsze dla niej osoby ją oszukiwały. Odkryła to w uwaga... swoje urodziny. W dzień, który miał się stać wspaniałym wspomnieniem. Na szczęście są też dobrze ludzie blisko Sydney.
Ridge'a i Sydney połączy od samego początku pasja do muzyki, jednak na tym nie stanie. Chłopaka nieskomplikowane życie całkowicie się zmieni. Będzie musiał wybrać czy słuchać serca czy rozumu.

Ta książka została tak cudownie napisana, że czytelnik może razem z bohaterem poczuć radość, smutek, ból. Przeczytałam ją w ciągu dwóch dni. Do tej pory pamiętam jak nie chciałam usnąć wieczorem, bo to oznaczało, że muszę się rozstać z czytaniem na kilka godzin.
W środku książki znalazłam teksty piosenek, które Ridge i Sydney pisali. Wspaniały pomysł, żeby zamieścić je w powieści :)



Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Jeśli nie czytaliście "Maybe Someday" to myślę, że Was zachęciłam do uczynienia tego. A może już ktoś ją czytał? Dajcie mi znać w komentarzu jakie zrobiła na Was wrażenie.



Papapa :*

20 komentarzy:

  1. Nie czytałam, oj ja mam wstręt do książek - wróciłam na studia, niestety ocen mi nie przepiszą i czeka mnie po raz kolejny czytanie rozpraw filozoficznych, więc znowu znając życie nie ruszę książki po tych 3 które mnie czekają przez rok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki i nawet o niej nie słyszałam, ale to zdanie nie chciałaś się z nią rozstać idąć spać- przekonało mnie, że książka na pewno warta przeczytania :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM White Patent Leather Wavy pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Heel Black Matte
    Christian Louboutin Pumps 12CM Orange Leather pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie czytałam tej książki , chyba nawet o niej nie słyszałam , fajna recenzja. Na pewno postaram się tą książkę kiedyś przeczytać.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi fajnie ta książka :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi zachęcająco , mają chwilkę wolnego czasu na pewno ją przeczytam :)
    Zapraszam https://fashionndia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest raczej lubiany przeze mnie rodzaj książki :(

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam, ale okładka jest tak piękna że przeczytałabym ją nawet za sam wizualny wygląd, który ostatnio u mnie zagościł. Zapisuje tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, chociaż twoja recenzja zachęca mnie do przeczytania jej ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo osób poleca te książkę ale nie miałam juz czasu na wakacjach żeby przeczytac. Ja czytalam tej autorki Hopeless i byłam zachwycona

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam, ale, zupełnie szczerze, zainteresowałaś mnie tą recenzją! ;D
    jeśli w jakiejś książce jest chociażby mały wątek muzyczny to z chęcią poczytam :3 a skoro tu są też teksty piosenek... o kurcz, to już brzmi super *.* . Będę się rozglądać za tą książką :D
    świetna nutka, dobrze dopasowana do wpisu ;)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co napisałaś, to szczerze mówiąc chciałabym ją przeczytać ale właśnie kupiłam nową książkę i aktualnie ją czytam, więc na tą muszę trochę poczekać :D
    Pozdrawiam Ronn-klik-

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tej książki jeszce nie czytałam, ale z miłą chęcią dopisuję ją do mojej listy ;)


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL ♥
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  15. brzmi ciekawie :)

    Pozdrawiam,
    www.trustmeimpolish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie nie czytam dużo książek, przyznaje się, ale wydaje się bardzo ciekawa:) zapraszam- primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi ciekawie,a że mam zamiar na dniach udać się do biblioteki to chętnie o nią zapytam. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesien-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa recenzja. Chyba aż skuszę się na przeczytanie tej książki :) Dodaję ją do mojej "Listy Książek Do Przeczytania"!

    Obserwuję :) Zapraszam też do mnie:
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~każdej osobie komentującej post bardzo dziękuję :*
~każdy komentarz, który będzie obraźliwy lub który będzie miał w treści przekleństwo usuwam