środa, 7 września 2016

#2 Back to school 2016/2017 - Pomoce do nauki



Hej! Jak minęły Wam pierwsze dni w szkole? Mi dość dobrze, ale niestety już kilka prac domowych mam za sobą ahhh :/  Dziś przygotowałam dla Was parę rad z okazji nowego roku szkolnego :) Stosowałam się do nich kilka lat i bardzo mi pomagają, dlatego postanowiłam się nimi z Wami podzielić. Pewnie część z nich co niektórzy znają, ale nigdy nie zaszkodzi przypomnieć o nich :)


1.   Porządek na biurko
O wiele lepiej jest się uczyć, gdy na naszym biurku jest porządek.  Skupiamy się wtedy na podręczniku i ćwiczeniach, a nie np. wodzie w kubku. Zanim zabierzecie się do nauki, przygotujcie sonie dużo miejsca wolnego i zostawcie tylko rzeczy niezbędne.

2.   Kolorowe notatki
Jeśli uczycie się na sprawdzian radzę wszystkie ważne informacje spisywać sobie na kartkę.  Jeśli uczycie się na kartkówkę, założę się, że większość potrzebnych stwierdzeń macie pozapisywane w zeszytach. Podkreślcie je, zatem na kolorowo. Szybciej się nauczycie J

3.   Najpierw obowiązki później przyjemności
No niestety, ale jeśli chcemy dobrze napisać sprawdzian z biologii, nie możemy odkładać  nauki na później. Czy nie lepiej jest skupić się i szybko zrobić wszystkie zadania, nauczyć się na kartkówkę i później robić na co ma się ochotę? Oczywiście, że tak J Jeśli najpierw postanowimy sobie poprzeglądać Pinterest albo Tumblr to uwierzcie mi później może nie starczyć nam czasu na nauczenie się na ważny sprawdzian. Portale społecznościowe to serio wielkie zjadacze czasu.

4.   Kalendarz
Na początku roku szkolnego kupcie sobie kalendarz, w którym będziecie sobie zapisywać sprawdziany, zadania do zrobienia. Możecie też sami stworzyć taki kalendarz ze zwykłego zeszytu. Wystarczy każdą stronę podzielić w ten sposób:



Gwarantuje Wam, że takim sposobem o niczym ważnym nie zapomnicie :)

5.   Nauka na bieżąco
Ta zasada jest  dość ważna, a jeśli chodzi o naukę przedmiotów ścisłych to według mnie jest najważniejsza. Jeśli czegoś nie rozumiecie, to poświęćcie temu więcej czasu. Nie wszystko przecież wchodzi do głowy od razu. Problemy pojawią się wtedy, gdy olejecie np. naukę pierwiastków, a one w późniejszym dziale się pojawią w zadaniu. Nie fajnie prawda?

6.   Zacznij od prostego skończ na trudnym
Zadane jest bardzo dużo i nie wiesz czym się najpierw zająć? Zacznij od prostszych zadań, nie wymagających poświęcenia im większej ilości czasu. Potem przejdź do tych trudniejszych. Czasem można zaoszczędzić wiele czasu :)
















Papapa :* 









25 komentarzy:

  1. Świetna sukienka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post! Może kogoś zainspirować np. mnie :)
    Cudowna kreacja !!

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Post świetny ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama staram się stosować te metody. :) Wyglądasz super! <3
    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorki, ale co te zdjęcia mają do treści posta? ;p
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam je jako dodatek do posta :) Nie chciałam, żeby był sam tekst.

      Usuń
  6. Piękny uśmiech :) Zapraszamy wszystkich na naszego bloga http://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękny uśmiech! :)
    Muszę zacząć stosować te metody. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wypróbuje :)
    Masz cudowny uśmiech!♥
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie tak zawsze zaczynam od najprostszych zadań i tych które szybko zrobię do tych najtrudniejszych

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie tak zawsze zaczynam od najprostszych zadań i tych które szybko zrobię do tych najtrudniejszych

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! :)
    obserwujemy? :)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku robie od razu zadania dom po szkole, bo w tamtym roku robiłam zadania tylko na to co mam jutro :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przydatne rady! Organizacja to podstawa :)
    theblondradiant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rady!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rady, trzymam się ich i jak na razie idzie wszystko po mojej myśli! Śliczna sukienka ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalendarz w ciągu roku szkolnego jak dla mnie jest jedną z najważniejszych rzeczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rady są bardzo dobre. Zapamiętam sobie je gdy pójde na studia :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobry wpis i super sukienka! :))
    Ps. Nominowałam Cie do Liebster Blog Adward :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapamiętam sobie :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne sprawdzone rady, chociaż z tą nauką na bieżąco pewnie nie jeden ma problem ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sukienki maxi, w szczególności czarne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W tym roku ucze sie juz na bieżąco :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin Pumps 12CM Black Sheepskin pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Nude Patent Leather Wavy pointed
    Christian Louboutin Pumps 12CM Gold Pointed
    cheap christian louboutin pumps sale online and free shipping
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super rady! Też się tego staram trzymać i od razu widzę różnicę w nauce :)
    Pozdrawiam i zapraszam na swój blog -> kossmiifotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

~każdej osobie komentującej post bardzo dziękuję :*
~każdy komentarz, który będzie obraźliwy lub który będzie miał w treści przekleństwo usuwam