poniedziałek, 29 czerwca 2015

Co zabieram na wakacje?

Cześć! Dziś mam dla Was post z rzeczeczami, które warto ze sobą mieć w wakacje ;) Przedstawie Wam książkę, perfumy, kosmetyki, ubrania i dodatki, które ja koniecznie zabieram na wakacje. Wyjeżdżam nad morze już 4 lipca i postanowiłam, że powoli obmyśle co ze sobą wezmę, ponieważ niedługo trzeba będzie się pakować.
Z rzeczy kosmetycznych na pewno wezmę ze sobą perfumy Calvina Kleina (na moim Instagramie mogliście już je zobaczyć, nazywam się tam klaudegggg), krem do rąk (AVON), nawilżająco-ochronne  mleczko z filtrem 15 i chłodzący spray po opalaniu (również AVON).
Zabiorę ze sobą korektor z ISANA young. Składa się on z trzech kolorów: zielonego, beżowego i troszkę ciemniejszego beżu. Najpierw stosuje się ten zielony kolor na zaczerwienienia, a następnie nakładamy beżowy. I nasze niedoskonałości są zakryte ;) Kolejny produkt to preparat stymulujący wzrost paznkocia z firmy Lovely. Jest naprawdę bardzo fajny i nie może go w mojej letniej kosmetyczce zabraknąć. Oczywiście także spakuję mój pogrubiający tusz do rzęs z AVONU, dwa lakiery do paznokci i pomadki nawilżające.
Z ubrań biorę moje ulubione bluzki (na zdj pokazałam tylko kilka z nich), krótkie spodenki, sukienkę. Z dodatków wezmę moje ulubione torby, bransoletki i naszyjnik.
Do torby podręcznej spakuję książkę "Love, Rosie". Na jej podstawie powstał film, który z czystym sercen mogę Wam polecić ;)
Ja już kończę mój dosyć długi post. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Jeśli chcecie więcej informacji na temat danej rzeczy to piszcie w komentarzu ;) Odpowiem na pewno :* Papapa :*

Klaudia

sobota, 27 czerwca 2015

Witajcie wakacje :D

Hej! Jak już wszystkim wiadomo wczoraj było zakończenie roku szkolnego ;) Nareszcie skończył się dosyç pracowity rok w moim życiu ufff :) Wyniki mojej nauki na ten rok zadawalają mnie w 100% jest tak jak być miało. Moja średnia wynosi 5,16 ;) Na koncie mam 1 miejsce i 3 miejsce w konkursie szkolnym. Niby małe osiągnięcie ale tak i tak jestem z tego zadowolona. Po zakończeniu, które miałam na 8:00 (masakra), poszłam szybciutko do domu, przebrałam się i już i 10 widziałam się z powrotem z moimi przyjaciółmi :D Poszliśmy razem na pizze, a potem do Julki spędzić miło czas.
Poniżej zamieszczę Wam zdjęcia z wczorajszego dnia.
Tym czasem ja życzę Wam wspaniałych wakacji spędzonych w miłym gronie :)
W komentarzach piszcie jak Wam poszła nauka w tym roku szkolnym i jakie plany macie na tegoroczne wakacje?
Papapa :*

Klaudia

wtorek, 23 czerwca 2015

"Girl Online" i "Córki"

Hejka! Dziś mam dla Was dwie książki, które serdecznie każdej dziewczynie polecam :)
Pierwszą o której chcę wspomnieć jest "Girl Online". Napisała ją bardzo popularna (subskrybowana przez ponad 8 milionów widzów) youtuberka Zoe Sugg znana inaczej jako Zoella :D Jest to jej pierwsza powieść i myślę, że nie ostatnia. Słyszałam od koleżanki, że już powstała kolejna i mam nadzieje, że to prawda ;)
Książka ta opowiada o dziewczynie Penny, która ma swoje lęki. Gdy wraz z rodzicami i swoim przyjacielem wyjeżdża do Nowego Yorku poznaje tam przystojnego chłopaka z Brooklynu o imieniu Noah.  Zaczyna się w nim zakochiwać co szczegółowo opisuje na swoim blogu. Chce tam pozostać anonimowa, a więc wymyśla nazwę Girl Online. Lecz potem sprawy się troszkę komplikują ponieważ Noah też ma swój sekret... A jaki ma sekret to dopiero się dowiecie jak przeczytacie książke bo naprawdę warto ;)
Następna godna polecenia powieść to "Córki" która została napisana przez Joannę Philbin. Rozpoczyna ona cykl książek o trzech dziewczynach, które urodziły się mając już sławnych rodziców. Nie musiały zabiegać o sławę, świat już o nich wiedzia. W pierwszej powieści  autorka skupiła się na Lizzie Summers, córce modelki. Pewnego dnia Lizzie dostaje propozycje współpracy z fotografką, która robi zdjęcia osobą o zwykłej urodzie. Dziewczyna zgadza się na sesję i od tej chwili jej życie zmienia się. Dostaje więcej próśb o współpracę i zakochuje się w swoim dawnym przyjacielu, z którym ma okazję znów się zobaczyć. Ale czy to "nowe" życie się jej spodoba i czy będzie tak fajnie jak myślała? Tego również dowiecie się czytając tą powieść ;) Ja ją nie tak dawno skończyłam i zaczęłam czytać kolejną część pdt: "Córki łamią zasady" i jak narazie zapowiada się równie fajnie jak poprzednia ;)
Mam nadzieję że taki można powiedzieć "inny" post Wam się spodoba :) Piszcie w komentarzach też jakie wy książki ostatnio przeczytaliście i jakie polecacie.
Tym czasem się już z Wami żegnam i do następnego wpisu
Papapapa :***

Klaudia

wtorek, 16 czerwca 2015

Sesja z Londynu + Ulubieńcy maja

Cześć ;) Dziś mam dla Was zdjęcia z sesji jeszcze z Londynu i ulubieńców miesiąca maja :)
Moimi ulubieńcami maja są balsamy i błyszczyki do ust :D Uwielbiam je i codziennie po kilka razy potrafię stanąć przed lustrem i malować się nimi są cudowne po prostu jak ich tu nie kochać haha ;)
Jeśli będziecie ciekawi gdzie co kupiłam dajcie znać na e-mail: klaudia1777@o2.pl
Poniżej znajdziecie wszystkie zdjęcia
Papapa :*

Klaudia

środa, 10 czerwca 2015

Zdjęcia z Londynu :D

Cześć ludziska!!! Przychodzę do Was dziś z zdjęciami z Londynu ;) Od razu mówię (piszę), że ten post nie ma na celu przechwalania się :) Chciałabym po prostu podzielić się z Wami chwilami, które mogłam przeżyć :))) Poniżej macie 3 kolaże i kilka zdj. Nie wiem czy odpowiadają Wam te kolaże ale chciałam żeby było wszystko w jednym miejscu ale tak i tak dodałam też zdj osobno (logic) XD
Dobra ja już zmykam zostawiam Was z fotkami :)
Papapa :***

Klaudia

piątek, 5 czerwca 2015

Haul z Londynu ;D

Hejka ;) Już jestem po prawie dwu tygodniowej przerwie ;) Jak wiecie byłam na wycieczce w Londynie i muszę Wam powiedzieć (napisać), że jeszcze nigdy się tak świetnie nie bawiłam ;) Było super, spędziłam czas z najlepszymi osobami pod słońcem, poznałam dużo nowych osób i od razu się zakumplowałam z nimi i mam nadzieję, że będziemy pięlęgnować naszą znajomość ;) Ale więcej opowiem Wam w następnym poście o moim wyjeźdźie, który przewiduje na tygodniu lub w niedziele to zależy czy starczy mi czasu ponieważ muszę się uczyć ;( Tak, tak w ostatni tydzien przed wystawieniem ocen mam 5 sprawdzianów (jak nie więcej) no ale cóż trzeba się teraz uczyć, żeby potem mieć spokój XD
Ale teraz już przejdźmy do tematyki dzisiejszego posta czyli do: Haula z Londynu ;) Na zdjęciach które zamieszcze poniżej sa tylko te rzeczy najfajniejsze, bo uważam że słodycze, które kupiłam w Londyńskim Tesco za bardzo by Was nie zaciekawiły ;)
Najwięcej zakupów zrobiłam w Primarku :)))) Jak wpadłam do tego sklepu to normalnie byłam w swoim żywiole hahaha :D Kupilam tam:
-dwie pary okularów przeciwsłonecznych
-bluzkę dla siebie
-bluzkę dla mamy (z okazji dnia kobiet)
- iiii.... skarpetki hahaha
Ogólnie ceny w tym sklepie są naprawdę fantastyczne, można tam kupić sporą ilość fajnych ciuszków za niewielką cenę. Okulary kosztowały mnie 2£ (łacznie, czyli 1£ jedna para), T-shirt mojej mamy 5£, a mój 4£, a skarpetki w siedmiopaku za 2,50£. Szczerze to mogłam w sumie trochę więcej kupić, ale wydawało mi się, że dużo zapłacę za to a tu jednak XD
Następną rzeczą, którą sobie kupiłam jest nowe etui na okulary. Stare jest zepsute i mi się nie podoba ;P I od razu gdy je zobaczyłam to wiedziałam, że musi być moje haha i jest :))) Zapłaciłam za niego 8£ ale naprawdę było warto ;D Sklep w którym go kupilam nazywa się Paperchase i jest boski ;)
W jednym z sklepików kupiłam sobie cudowne serduszko z sentencją o spełnianiu marzeń za jedne 0,99£ więc WOW (haha mówie już jak te panie z reklam XD).
Kolejna rzecz to magnez na lodówkę z Muzeum Figur woskowych MadameTussands.

Oczywiście jak na mnie przystało musiałam do Polski wrócić z nowymi pomadkami do ust ;) Trzy z nich kupiłam w paczce w M&M'S World za około 5£ ;) Pachną one jak czekolada, a więc jak dla mnie nic więcej nie potrzebne XD No i kupiłam jeszcze jedną pomadkę taką trochę podobną do Baby Lips z Maybelline tylko że ona jest z Rimella :) I chyba kosztowała około 3-4£ 

Dobra ja już kończe to opowiadanko o zakupach oczywiście jest ich dużo więcej ale tak jak już wspomniałam na początku pokaże Wam najfajniejsze ;) A więc miłego ogladania :*

Klaudia :***