niedziela, 24 maja 2015

Sesja majowa ;)

Siemaneczko! Dziś tak jak wczoraj obiecałam dodaje posta dla Was. Wpis jak można domyśleć się z tytułu, zawiera zdjęcia z sesji majowej haha taka mała mozna powiedzieć osiedlowa sesja. Zdjęcia zrobiła mi moja przyjaciółka Magda, której bardzo dziękuję :* <3 Nie będę pisać w jakim sklepie albo za ile coś kupiłam bo nwm czy to komuś się przyda, ale jeśli naprawdę ktoś będzie chciał się dowiedzieć coś o ubraniach, które mam na sobie to może śmiało napisać i odpowiem ;) Te zdjęcia mają na celu danie Wam jakiejś inspiracji odnośnie wiosennej stylizacji ;) Miłego oglądania :*

Klaudia :*

sobota, 23 maja 2015

Organizacyjny pościk

Siemka! Co tam u Was? U mnie jak najlepiej :) Poprawiłam troszkę oceny z matmy, nawet wygrałam konkurs geograficzny (a dowiedziałam się o nim 6 godzin przed hahaha) i zajęłam 3 miejsce w konkursie matematycznym, więc jestem jak najbardziej zadowolona z ostatniego tygodnia nauki przed moim wyjazdem do Londynu :DDD Jak już wcześniej wspominałam wyjeżdżam na tydzień. Ponieważ w 90% nie będę miała tam wifi XD to nie będzie postów przez pewien czas, ale obiecuje że jeszcze jutro (dzień przed wyjazdem) dodam wpis. Zobaczyć go będziecie mogli około południa (jak wszystko dobrze pójdzie). Na pracowałam się nad nim, więc mam nadzieje, że się Wam spodoba :) Mogę podpowiedzieć, że dotyczy mody i jeszcze go nie było na moim blogu ;) Czekajcie :D

Klaudia :*

czwartek, 14 maja 2015

Haul z Rossmanna + zmiany ;)

Hej! Przybywam do Was dziś z haulem zakupowym z Rossmanna. Ostatnio wybrałam się z moją przyjaciółka Magdą <3 I kupiłam sobie różne kosmetyki, które zobaczycie poniżej ;)
Pierwszą rzeczą z haulu jest: Krem BB z Garniera za około 15 zł. Jest to mój pierwszy krem BB, ale go bardzo polecam bo jest naprawdę warty kupienia. Ma śliczny, taki świeży zapach, dobrze matuje i utrzymuje się w dobrym stanie przez większość dnia więc ten produkt jest jak najbardziej na plus ;)
Kolejnym kosmetykiem do twarzy jest: Puder z firmy Synergen. Ja mam ten o odcieniu "05 Sand". Kosztował on 9 zł. Poleciła mi go moja przyjaciółka, która używa go już dłuższy czas i jest z niego zadowolona :)
Trzecią rzeczą, którą kupiłam jest: Pędzelek do pudru. Potrzebny był mi nowy pędzelek, którym będę nakładać puder, ponieważ taki co miałam się bardzo zniszczył :( Nowy pędzelek kupiłam za 11 zł. Wygodnie mi się nim posługuje i mam nadzieje, że szybko się mi nie znudzi i nie zniszczy ;)
Następnie kupiłam sobie: Tonik z Clean&Clear, który już ponad rok używam i jestem z niego bardzo zadowolona i serdecznie Wam go polecam. Kosztuje on ponad 12 zł. Jest dosyć wydajny i jak na mojej skurze to fantastycznie spełnia swoją rolę ;)
Ostatnio u mojej koleżanki zauważyłam dezodorant o przepięknym zapachu. Uwielbiam go od razu mi się spodobał i powiedziałam sobie, że muszę go mieć i właśnie tak znalazłam się u mnie w haulu ;) Kupiłam go na prompocji chyba z ponad 10 zł przecenili go na 7 więc nawet spoko ;) Jest on z Rexony, a zapach to Aloes Vera.
Ostatnią rzeczą, którą chciałam Wam pokazać jest: Żel dezynfekujący (chyba dobrze napisałam). Kupiłam go za 5 zł, aczykolwiek były także dwa inne jeden większy za 10 zł, a drugi mniejszy w tubce za około 3 zł. Ja jednak zdecydowałam się na ten średni. Żel ten ma nam umyć ręce bez użycia wody. Po jego użyciu ręcę mają piękny zapach (mam faze na zapaszki XD) i są naprawdę czyste. Ja sobie go kupiłam ze względu na to, że jadę na wycieczkę tygodniową do LONDYNU i takie rozwiązanie umycia rąk w podróży jednak jest najlepsze ;)
To już koniec mojego haulu :D Teraz chcę przejść do zmian dotyczących: Ulubieńców tygodnia. Doszłam do wniosku, że w zamian za nich będę dodawać ulubieńców miesiąca, a przy okazji jakieś zdjęcia stylizacji, haule zakupowe z różnych sklepów, może nawet jakieś recenzje książek, filmów no itp.
Mam nadzieje, że dzisiejszy post Wam się podobał ;)

Klaudia :*

piątek, 1 maja 2015

Taki tam wpis :)

Hej!
To znów ja, Klaudia hehe. Dziś był pierwszy dzień maja, ale za oknem ja tego jakoś nie widziałam:( Cały dzień padało, ale za to spędzilam ten dzień z braćmi ciotecznymi. Jutro przyjedzie do mnie rodzina z Wrocławia. Już się nie mogę doczekać :) Ale niestety do ich przykazdu będę musiała się uczyć :( Mam 4 sprawdziany w przyszłym tygodniu, a w tym jeden bardzo ważny bo zależy od niego moja ocena z matemtyki :( A wy jakie macie plany na reszte długiego weekandu? Przy okazji postanowiłam, że zrobię ulubieńca tygodnia, bo potem może mi zabraknąć czasu :( 
A więc ulubieńcem tygodnia jest:
Aplikacja Wattpad :)
Jest to darmowa aplikacja na telefon, tablet i co tam jeszcze macie, która umożliwa nam czytanie książek jakichkolwiek chcemy :) Mi się bardzo spodobała, dlatego wam ją polecam ;)
Teraz dam trochę screenów, żeby przedstawić wam bliżej tą apkę: Na pierwszym screenie ta aplikacja jest w drugim rzędzie od końca i na drugim miejscu od lewej strony,ana następnych screenach macie przedstawione jak wygląda ta aplikacja "w środku" czyli macie moją bibliotekę i tak zwaną zakładkę "Odkryj" za pomocą, której znajdziecie książki, opowiadania, fanfiction ;)
To by było chyba na tyle w tym poście. Mam nadzieje, że się wam spodobał ;) Papa ;*

Klaudia